Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

понеділок, 26 листопада 2012 р.

Вас тут радо зустрінуть...

    Фрагмент із листа до редакції газети "Культура і життя", опублікованого в газеті від 2 листопада цього року.
"... якось недавно включаю Українське радіо і чую - звучать до болю щемливі  вірші. На жаль, запам'ятав лише чотири рядочки: " А сорочка мамина біла-біла, а сорочка мамина серцю мила, а сорочка мамина зігріває. Я її до серденька пригортаю..."
 Мені здалося, що це поезії Ганни Чубач. Пішов до бібліотеки, попросив збірник відомої поетеси. Дуже гарно вона пише, але цього вірша я не знайшов. Звернувся до директора бібліотеки Людмили Іванівни Ковальчук (це київська бібліотека ім. Лесі Українки). Вона разом із вченим секретарем лише по цих чотирьох рядочках, які я запам'ятав, відшукала потрібну мені книжку. Це виявилась збірка поезій Наталії Май. Мене до глибини душі пройняло напрочуд уважне ставлення керівництва бібліотеки до рядового відвідувача. Я хотів би через вашу газету щиро подякувати їм і порадити киянам, хто любить читати, відвідати цю бібліотеку на вул. Тургенєвська, 83-85. Переконаний, що вас тут радо зустрінуть чудові люди..."
Підписаний лист Василем Дмитровичем Слишинським, якому 80 років
     Чому звернула увагу на цю замітку? По-перше,  кожному приємно читати гарні відгуки про бібліотеку, в якій працюєш. Хтось здивується, чому саме директор здійснював пошук на запит читача? Для цього ж існують спеціальні служби бібліотеки. Насамперед, справа  в особистих  якостях  очільника бібліотеки, яка попри неймовірну зайнятість не проігнорувала прохання читача, адресоване саме їй, не відправила зі свого кабінету блукати відділами бібліотеки у пошуку довідкового столу, а виявила увагу і шанобливе ставлення до людини дуже поважного віку. 
Людський фактор відіграє надзвичайно велику роль у формуванні позитивного іміджу бібліотек.  Навіть при дуже добре укомплектованих фондах і наявності безоплатного доступу до мережі Інтернет у наших читачів пропадатиме будь-яке бажання приходити у бібліотеку, де їх зустрічають сухо і непривітно. Може, доброзичливе ставлення та увагу до читачів слід прописати у посадові інструкції бібліотекарів?

1 коментар:

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу