Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

понеділок, 7 лютого 2011 р.

Три сторіночки зі звіту ЦБС...

з якими так не люблять знайомитись деякі Пани блогери. Але, сподіваюсь, що ці історії успіху решті відвідувачів блогу будуть цікавими.


4 коментарі:

  1. Яка різниця між звітом і відгуками читачів?

    ВідповістиВидалити
  2. Весь звіт про діяльність на 18-ти сторінках. Це лише невелика його частинка (додаток). І це не лише відгук "дякую, оперативно обслуговуєте", а підтвердження ролі бібліотеки у житті пересічних громадян. Історії успіху, аналогічні історіям успіху, що їх збирає "Бібліоміст" див. допис http://olga-methodlibkyiv.blogspot.com/2010/06/blog-post_3028.html

    ВідповістиВидалити
  3. Правильно коллеги делают. Вот это конкретные примеры их работы. Создать книгу контактов - и тыл готов. Отстоять библиотеку в случае чего будет кому!

    ВідповістиВидалити
  4. Ось це і є кращий звіт, а то ми звикли самі себе нахвалювати, і часом не замислюємось - а як ми виглядаємо в очах наших читачів?

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу