...мою першу пробу у бібліотечній рекламі. Почала з примітивного, зліпила у програмі ProShow Producer.
Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете
понеділок, 28 березня 2011 р.
13 коментарів:
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Популярні публікації блогу
-
Бібліотека реалізує програму розвитку через систему планування, основа якої — річний план, що дає змогу керівникові бібліотеки еф...
-
14 грудня відбулася нарада працівників публічних бібліотек Києва, де розглядалися питання впровадження Універсальної десяткової класифікаці...
-
Проблема, піднята на блозі УБА , давно хвилює і потребує вирішення. Почну із наших славнозвісних показників віднесення ЦБС...
-
Впродовж року на основі методичних матеріалів, професійних періодичних видань, ресурсів Інтернет був сформований список форм бібліотечних за...
-
До 140-річчя від дня народження Лесі Українки Цей вірш, що датується орієнтовно 1899 роком, Леся Українка написала після того, як росі...
-
У статті доцента кафедри інформаційних досліджень Копенгагенського університету Хенріка Йохумсена описується чотирипросторова модель біб...
-
Буває, що деякі представники дорослої вікової категорії користувачів публічних бібліотек щиро обурюються, зустрівши в творах сучасної укра...
Чудово! Лаконічно, яскраво, зрозуміло! погляд на бібліотеку через Мережу приваблює. Молодець! Можна розіслати колегам-запостити?
ВідповістиВидалитиО, дякую! Реклами (особливо бібліотечної)забагато не буває!!!
ВідповістиВидалитиДійсно - "примітив" :))).
ВідповістиВидалитиП. Ольго, вітання! Вже вношу ProShow Producer в список завдань на весну 2011... бо бачу, що вже давно від бібліотекарів відстаю ;)
ProShow Producer длдя мене заскладна програма, тому використала її найпростіші функції. Її ще освоювати та освоювати, а часу, як завжди, не вистачає(. Зате попутно освоїла он-лайн програму screencast-o-matic.com, що дозволяє записувати дії, що відбуваються на моніторі. За її допомогою добре робити відеоуроки. Раджу.
ВідповістиВидалити@Ольга - дякую за пораду. Ну, тоді може дійсно почну зі screencast-o-matic. Бо з часом в мене також дуже непрості відносини :)
ВідповістиВидалитиСкільки корисних посилань! Дякуємо. Обов'язково спробуємо! А реклама чудова! ))
ВідповістиВидалитиОльго, вітаю! Ви молодець! Може зробите для УБА наступного разу?
ВідповістиВидалитиО, дякую! Матиму за честь). Тільки після експовиставки. Всі сили зараз спрямовані на презентацію послуги електронного обслуговування користувачів. Та і руку "набити" треба )
ВідповістиВидалитиДуже чудовий ролик! Реклама в бідліотечній справі потрібна . Захоплююсь Вашим бажанням робити щось нове , бути в русі часу.
ВідповістиВидалитиДякую, чесно, не сподівалась на таку підтримку...
ВідповістиВидалитиГрупа слухачів ГТЦ оцінила фільм на "відмінно"!
ВідповістиВидалитиПереглядала декілька разів. Не можу втриматись! Казково, чарівно і дуже мило, - саме на таку рекламу і заслуговує бібліотека. Вітаю! Це успіх!
ВідповістиВидалити@Ірина Шевченко
ВідповістиВидалитиЩе раз дякую :)
@Родзинка
Успіх - в результаті від реклами. А Вас вітаю з успіхами в освоєнні інструментарію веб 2.0 ))))