Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

субота, 3 березня 2012 р.

Хороша людина - не професія?

     Давайте спробуємо розібратися у цій приказці. Принаймні я знаю одного керівника, який любить цю приказку повторювати. Чого гріха таїти, певна доля правди у ній є. Реалії діяльності бібліотек у сучасних умовах мобільного і меркантильного життя ставлять більш жорсткі вимоги до ефективності співробітників і їх професіоналізму. Тож не дивно, що у керівників часто з'являється бажання звільнити чи перевести на менш відповідальну посаду працівника, навіть якщо він є дуже доброю,  душевною і приємною у спілкуванні людиною. Якими б пречудовими не були особистісні якості людини, вони втрачають свою цінність, якщо колега не встигає, не прагне навчатися, не є ефективним.
     Якщо поглянути з іншого боку, особистісні якості працівника є дуже важливими. Адже в професійному плані можна навчити всьому, варто лише вибрати правильний підхід. Але навчити тактовності і порядності хама і грубіяна дуже складно, якщо це взагалі можливо. При доборі фахівців оцінити його професійні якості значно легше, ніж особистісні. Так, "хороша людина" - не професія, але наскільки людина відповідає цій характеристиці, залежить дуже багато: і психологічний клімат в колективі, і злагодженість роботи відділів, і звичайно,  імідж бібліотеки.

6 коментарів:

  1. Я двадцать лет в одной библиотеке работаю. Часто приход в коллектив или уход из него даже одного человека кардинально менял микроклимат, сложившийся между коллегами. Бывало, и в "ту" и в "другую" сторону...
    Так что "хороший человек", конечно, не профессия, но критерий характеризующий профессионала.

    ВідповістиВидалити
  2. Я вообще органически не выношу хамства. Если человек слабоват профессионально, я с ним буду работать, чтоб исправить ситуацию, но терпеть хама - никогда )

    ВідповістиВидалити
  3. Абсолютно согласна! Профессионализм - дело наживное, а хамство непоправимо. И в любой момент хам может испортить репутацию заведения так, что поправить будет нельзя. Вообще, среди хамов крайне редко встречаются профессионалы (хотя, как хамы-то они вполне профессиональны), а среди профессионалов - хамы. Если человек увлечён своим делом, у него нет времени кого-то унижать, подсиживать, самовыражаться за чужой счёт.

    ВідповістиВидалити
  4. Хамы они же вредные люди, "втаптывающие в грязь". Втаптывающие в грязь заносчивы, подлы, самонадеянны, презрительно-снисходительны, надменны, неприятны, саркастичны, непочтительны и скрытны, они унижают, угрожают, критикуют, они ищут в людях только недостатки". Рекомендую изучать литературу, которая учит как вести себя с такими людьми :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Из крайности в крайность... На собственном опыте знаю, "хороший человек" с отсутствием профессионализма и нежеланием/неумением учиться, это так же плохо для работы, как и хамовитый профессионал (правда, среди коллег таких не встречала, что логично для "культурных спец-тов")

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. @libElenka Желаю Вам и в будущем никогда с такими не пересекаться ). Мне встречались, к сожалению. И в культуру, бывает, попадают кадры с ее отсутствием (

      Видалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу