Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 28 грудня 2010 р.

Рік надій, емоцій і розчарувань

     Ось і підійшов до свого завершення 2010 рік. Рік надій і відчаю, рік емоцій і розчарувань. Все це вже припорошило сьогоднішнім легеньким сніжком, який відволікає мене від приготувань до приймання статистичних і текстових  звітів, над якими маю провести найближчий місяць. Потім проаналізую, видам інформаційно-аналітичне видання "Про підсумки діяльності публічних бібліотек Києва у 2010 році" і на цьому... все. Підсумовуючи минуле, що дуже нагадує мені майбутнє, ловлю себе на думці, що уже звикаю до того, кожен минулий рік був для мене кращим, ніж наступний. Нас до цього вже привчили? Привчили до щорічної новорічної казочки із щасливим кінцем. Але ця казка дуже довго не закінчується. І як у справжній казці - чим далі в ліс - тим страшніше.  Проте, пнемося з усіх сил, хапаємось за соломинку, намагаємось в умовах безгрошів'я  чимось здивувати, як от наші колеги із Подільського району, які  привітали наш відділ настінним та кишеньковим  календариками з рекламою читання і бібліотек ЦБС. Отже, спромоглися таки на рекламу!


  Проте, як сказав один відомий педагог "Стимул людського життя - радість завтрашнього дня". Отже, не втрачаймо стимулу, а для його підкріплення прослухаймо новорічну пісеньку про зайчиків-кроликів, яку я позичила  з блогу  "Библиомания".

2 коментарі:

  1. Схоже на такий собі передноворічний крик душі... Дякую, роликом порадували - я ще не встигла його на Библиомании подивитися. Не переживайте, у Новому році бібліотекам вже гірше не буде :)))

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу