1. Зручні місця (м'які меблі, каміни, світильники).
Достатньо світла і повітря.
2. Конференц-зали і окремі кімнати для занять окремими
групами, для нарад.
3. Підтримувані
послуги (спливаючі вікна, автомати самообслуговування, шафки для депозиту 4. Громадське харчування. Торгівельна точка краще, ніж кав'ярня.
5. Поліфункціональні дитячі майданчики. Куточки з дитячими книгами та іграми.
6. Зона для підлітків. Для навчання та інших подій,
наприклад, перегляду фільмів, підготовки до свят.
7. Мерчандайзинг роздрібного продажу (книжковий
магазин).
8. Технології (безпроводові зони Wi-Fi, RFD мітки).
9. Система навігації для легкого і швидкого пошуку потрібних книг.
10. Стійкий розвиток середовища
(енергоефективність, екологічні матеріали).
Також при обговоренні цих ідей, акцентувалась увага на зонах для дітей. Бібліотеки повинні мати декілька таких зон, адже зона для дошкільників не відповідатиме потребам третьокласників.
Приділена увага зонам читання, що можуть розміщуватися в окремих кімнатах, або куточках з зимовим садом, озелененням.
В бібліотеці повинно бути багато електричних розеток. Всі виставкові вітрини повинні бути рухливими. Має бути канцелярський торговий автомат з ручками, компакт-дисками і т.д.). І банкомат також.
Окрім програм та
організації зустрічей, конференц-зали можуть надаватися для святкування днів народження, проведення весіль чи поминок.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.