У публічній бібліотеці данського Хернінга нещодавно
реалізовано проект, спрямований на формування компетентного громадянина.
Рада Європи визначила п’ять груп ключових компетенцій,
що їх в процесі освіти має опанувати молодь:
1. Політичні і соціальні компетенції, пов’язані із
здатністю взяти на себе відповідальність; брати участь у спільному прийнятті
рішень, у функціонуванні демократичних інститутів; регулювати конфлікти
ненасильницьким шляхом.
2. Компетенції, що визначають здатність до життя у
багатокультурному і полінаціональному суспільстві, поширення клімату
терпимості, здатність жити з людьми інших культур, мов та релігій, розуміння
відмінностей, поважання одне одного.
3. Компетенції, що визначають володіння усним і
письмовим спілкуванням, у тому числі іноземними мовами, яке набуває
всезростаючого значення. Це забезпечує інтеграцію людини в суспільство, систему
відносин, які у ньому складаються.
4. Компетенції, пов’язані з виникненням інформаційного
суспільства: володіння новими технологіями, розуміння їх застосування,
здатність до аналізу і відбору зростаючих обсягів інформації і реклами.
5. Компетенції, що реалізують здатність і бажання
неперервної, протягом всього життя освіти як основи підтримання професійної
конкурентоздатності, адаптаційного потенціалу до суспільства, що змінюється.
Проект спрямований на зміцнення навичок участі
студентів у публічних дискусіях, формування їх компетентності та політичної
культури. Цільовою групою проекту є молодь віком 16-20 років У рамках цього
проекту бібліотека прагнула посилити свою роль як майданчика для громадських
дискусій та обговорень, що сприятиме становленню відкритого демократичного суспільства,
приверне увагу молоді до своїх послуг та ресурсів. До того ж прогнозується
розвиток партнерських відносин з молодіжними установами та організаціями.
Проект і його унікальні особливості.
На перщому етапі у співпраці з Будинком Медіа та мережею освітніх закладів організовано конкурс, де молодь змагалася у якості організаторів та ведучих дебатів. Конкурс не набув широкого розголосу, учасники відбиралися переважно за рекомендаціями їх друзів та партнерів. Всього відібрано 9 молодих людей віком 16-20 років. На початку літа 2012 року проведено зустріч, де вони познайомилися. З серпня 2012 року для них проведено низку навчальних семінарів, де молоді люди слухали виступи досвідчених керівників проектів, маркетологів, координаторів і представників муніципалітету зі зв’язків з громадськістю. На основі особистісних тестів ще до початку семінарів було сформовано дві команди, яких психолог познайомив з типами особистостей та з особливостями роботи в групах, адже проектом передбачалася конкуренція команд в організації та успішному проведенні заходів. Восени та взимку групами було організовано понад 25 інноваційних та захоплюючих подій, в яких взяли участь понад 500 учасників - в основному також молодь. Це були дебати та дискусії з актуальних суспільних подій та проблем, флешмоб перед мерією, перегляд документальних фільмів та їх обговорення, інші. Команди самостійно організовували брендинг, готували плакати, прес-релізи, ін. інформаційні та рекламні матеріали. На початку лютого відбулася коронація команди-переможця. Відбувалася вона шляхом проведення майстер-класів від команд, де кожна команда презентувала свій досвід і відповідала на запитання конкуруючої команди.
Гарний проект. По-перше, він привернув молодь до бібліотеки, вплинув на формування їх політичної культури, дав можливість амбіційній молоді реалізувати себе. Він став ще одним доказом того, що бібліотека є центром громади, територією ідей. Звичайно, під реалізацію цього проекту додатково до бюджету бібліотеки виділено кошти. Ми ж маємо розраховувати на партнерські зв'язки та усвідомлення важливості реалізації таких проектів. Звідси
На перщому етапі у співпраці з Будинком Медіа та мережею освітніх закладів організовано конкурс, де молодь змагалася у якості організаторів та ведучих дебатів. Конкурс не набув широкого розголосу, учасники відбиралися переважно за рекомендаціями їх друзів та партнерів. Всього відібрано 9 молодих людей віком 16-20 років. На початку літа 2012 року проведено зустріч, де вони познайомилися. З серпня 2012 року для них проведено низку навчальних семінарів, де молоді люди слухали виступи досвідчених керівників проектів, маркетологів, координаторів і представників муніципалітету зі зв’язків з громадськістю. На основі особистісних тестів ще до початку семінарів було сформовано дві команди, яких психолог познайомив з типами особистостей та з особливостями роботи в групах, адже проектом передбачалася конкуренція команд в організації та успішному проведенні заходів. Восени та взимку групами було організовано понад 25 інноваційних та захоплюючих подій, в яких взяли участь понад 500 учасників - в основному також молодь. Це були дебати та дискусії з актуальних суспільних подій та проблем, флешмоб перед мерією, перегляд документальних фільмів та їх обговорення, інші. Команди самостійно організовували брендинг, готували плакати, прес-релізи, ін. інформаційні та рекламні матеріали. На початку лютого відбулася коронація команди-переможця. Відбувалася вона шляхом проведення майстер-класів від команд, де кожна команда презентувала свій досвід і відповідала на запитання конкуруючої команди.
Гарний проект. По-перше, він привернув молодь до бібліотеки, вплинув на формування їх політичної культури, дав можливість амбіційній молоді реалізувати себе. Він став ще одним доказом того, що бібліотека є центром громади, територією ідей. Звичайно, під реалізацію цього проекту додатково до бюджету бібліотеки виділено кошти. Ми ж маємо розраховувати на партнерські зв'язки та усвідомлення важливості реалізації таких проектів. Звідси
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.