Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

понеділок, 28 березня 2011 р.

Не судіть строго...

     ...мою першу пробу у бібліотечній рекламі.  Почала з примітивного,  зліпила у програмі  ProShow Producer.

13 коментарів:

  1. Чудово! Лаконічно, яскраво, зрозуміло! погляд на бібліотеку через Мережу приваблює. Молодець! Можна розіслати колегам-запостити?

    ВідповістиВидалити
  2. О, дякую! Реклами (особливо бібліотечної)забагато не буває!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дійсно - "примітив" :))).

    П. Ольго, вітання! Вже вношу ProShow Producer в список завдань на весну 2011... бо бачу, що вже давно від бібліотекарів відстаю ;)

    ВідповістиВидалити
  4. ProShow Producer длдя мене заскладна програма, тому використала її найпростіші функції. Її ще освоювати та освоювати, а часу, як завжди, не вистачає(. Зате попутно освоїла он-лайн програму screencast-o-matic.com, що дозволяє записувати дії, що відбуваються на моніторі. За її допомогою добре робити відеоуроки. Раджу.

    ВідповістиВидалити
  5. @Ольга - дякую за пораду. Ну, тоді може дійсно почну зі screencast-o-matic. Бо з часом в мене також дуже непрості відносини :)

    ВідповістиВидалити
  6. Скільки корисних посилань! Дякуємо. Обов'язково спробуємо! А реклама чудова! ))

    ВідповістиВидалити
  7. Ольго, вітаю! Ви молодець! Може зробите для УБА наступного разу?

    ВідповістиВидалити
  8. О, дякую! Матиму за честь). Тільки після експовиставки. Всі сили зараз спрямовані на презентацію послуги електронного обслуговування користувачів. Та і руку "набити" треба )

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже чудовий ролик! Реклама в бідліотечній справі потрібна . Захоплююсь Вашим бажанням робити щось нове , бути в русі часу.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую, чесно, не сподівалась на таку підтримку...

    ВідповістиВидалити
  11. Група слухачів ГТЦ оцінила фільм на "відмінно"!

    ВідповістиВидалити
  12. Переглядала декілька разів. Не можу втриматись! Казково, чарівно і дуже мило, - саме на таку рекламу і заслуговує бібліотека. Вітаю! Це успіх!

    ВідповістиВидалити
  13. @Ірина Шевченко
    Ще раз дякую :)
    @Родзинка
    Успіх - в результаті від реклами. А Вас вітаю з успіхами в освоєнні інструментарію веб 2.0 ))))

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу