Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 1 березня 2011 р.

Рекламно-промоційна діяльність: з досвіду публічних бібліотек Києва

     У минулому році значно активізувалася рекламна діяльність публічних бібліотек Києва. Проаналізувавши звіти ЦБС, визначила основні канали розповсюдження бібліотечної реклами, зокрема:
- реклама бібліотек під час участі у міжнародних та міських конференціях, інших заходах (в Міжнародній конференції з науково-практичної психології «Серце під сонцем», з’їзді Всеукраїнської екологічної ліги, в засіданні круглого столу книжкового ярмарку до Дня Києва, у виставці-конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва «Віхи української культури-2010. Культура Трипілля» з книжково-ілюстративною виставкою «Таємниці трипільської доби» (ЦБС Шевченківського району); у науково-практичній конференції в Музеї Вікентія Хвойки з презентацією роботи бібліотек з популяризації трипільської культури (ЦБС Голосіївського району); у V Весняному київському книжковому ярмарку “Медвін” з демонстрацією мультимедійної та традиційної тематичних виставок, поширенням рекламних видань про бібліотеки (ЦБС Дніпровського району) ;

- участь бібліотек у міських та всеукраїнських конкурсах, конкурсах, що проводилися в рамках окремих ЦБС: конкурс на створення кращого логотипу для бібліотеки в ЦБС Солом’янського району (майже всі бібліотеки району мають логотип); конкурс на краще рекламне видання про бібліотеку у ЦБС Подільського району, за результатами якого виготовлено рекламні проспекти та створено 2 рекламні відеоролики для сайту ЦБС;

- організація акцій «Бібліотека йде до читача». У звітному році акціями, що стали переломними у свідомості бібліотечних працівників, були «Книжкова парасолька: бібліотека під відкритим небом» бібліотека ім. К.Симонова ЦБС Дніпровського району та рекламна акція «Книга іде до людей» до Всеукраїнського дня бібліотек у ЦБС Подільського району. За результатами акції створено відео ролик;

- робота по вихованню у користувачів відчуття причетності до діяльності бібліотеки «Моя бібліотека» (висадження читачами «Бібліотечного гаю» біля бібліотеки ім. М.Костомарова ЦБС Шевченківського району)

- заохочення до сімейного читання визначенням найактивніших сімей читачів та нагородження їх похвальними листами у ЦБС Подільського району; виготовлення рекламних листівок-рекомендацій «Починаємо знайомитись із бібліотекою» і розповсюдження по дитячих дошкільних закладах мікрорайону (бібліотека №157 Дарницького району);

- використання усіх можливостей для реклами бібліотек, що відзначали у звітному році свої ювілеї (вітринна реклама бібліотеки та ювілейні творчі акції бібліотеки ім. Новикова-Прибоя ЦБС Солом’янського району, бібліотеки №5 ЦБС Дніпровського району), участь у святкуванні річниць заснування районів (ЦБС Дарницького району);

- демонстрація у вітринному просторі мультимедійної презентації своєї історії бібліотекою «Деміївська» ЦБС Голосіївського району, інформаційних листків, що відображають літературний процес, рейтинги популярних українських книг, виставки книг та експонатів, ін. бібліотеки ім. П.Панча ЦБС Голосіївського району;

- участь у конкурсі «Бібліоялинка», оголошеному програмою «Бібліоміст» (ПБ ім. Лесі Українки, ЦБС Солом’янського району);

- нетрадиційний підхід до організації книжкових виставок (виставки-вінтажі, виставки-колажі, креативні виставки інсталяцій, ін.)

- організація у приміщеннях бібліотек вернісажів, творчих робіт користувачів бібліотек, митців-аматорів, бібліотекарів (виставка фоторобіт працівника бібліотеки «Світогляд» ЦБС Печерського району, рукоділля бібліотекарів у багатьох бібліотеках міста);

- реклама бібліотек посередництвом сайтів (створено сайти у ЦБС Дніпровського, Святошинського та Подільського районів) та ще однієї технології веб 2.0 – блогів (створені блоги відділів ПБ ім. Лесі Українки, ЦРБ ім. Тичини, та ім. В.Маяковського ЦБС Дніпровського району, бібліотеки «Світогляд» ЦБС Печерського району

- виготовлення різних видів друкованої рекламної продукції та розповсюдження її по учбових закладах, соціальних службах, поштових скриньках мешканців міста.

Сприяли рекламі бібліотек зйомки в їх інтер’єрі телепередач: у читальній залі Публічної бібліотеки ім. Лесі Українки художнього фільму; на базі бібліотеки ім. Г.Тютюнника ЦБС Дніпровського району телеканалом СТБ - про юного вундеркінда, який нещодавно з батьками повернувся до України з США, володіє 7 мовами, має декілька дипломів вищих навчальних закладів світу, цікавиться наукою та новітніми інформаційними технологіями; у бібліотеці ім. О.С.Пушкіна телеканалом СТБ - реаліті-шоу «Син за батька».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу