Якщо розпочати мову про доцільність відеоігор у публічних бібліотеках, то переважна більшість моїх колег буде категорично проти. Якщо гра, то тиха, "інтелектуальна", або "ділова", або "рольова", але аж ніякі не Покемони і "стрілялки".
Запам'ятався вислів про те, що бібліотеками зараз користуються не менше, бібліотеками користуються по-іншому. В усі часи ресурси бібліотек не обмежувалися книгами та іншими документами - у давнину в них зберігали зерно та державні акти, а сьогодні вони надають електронні видання та доступ до мережі Інтернет. Бібліотеки реагують на виклики сьогодення: відеосалони, медіатеки, Інтернет. Але із зневагою ставляться до відеоігор.
Проте деякі публічні бібліотеки Нью-Йорка, які почали надавати цей вид медіа-ресурсів, відразу відзначили живий відгук у відвідувачів. Відеоігри використовуються, перш за все, як приманка для залучення молоді до бібліотеки. Результати показують, що подібна стратегія дійсно працює, і підлітки, які спочатку прийшли в бібліотеку заради участі в змаганнях з відеоігор або щоб взяти їх додому, починають цікавитися іншими бібліотечними ресурсами.
Бібліотеки пропонують навчальні програми для маленьких дітей на допомогу батькам, підбірки фільмів, музики і книг для всієї родини. Коли ви додасте до цього колекцію відеоігор для дітей, підлітків і їх батьків, додаткові послуги вашої бібліотеки стануть воістину безцінними,- так вважають прихильники відеоігор у бібліотеках.
Жорстокість у відеоіграх - головний аргумент їхніх супротивників. Насправді, відеоігри з елементами насильства є лише малою частиною від величезної кількості ігор, що користуються популярністю користувачів, більшість з яких дорослі люди. І хоча є підстави вважати, що відеоігри з елементами насильства ведуть до зростання агресії, існує безліч доказів на користь зворотного. І один з найсерйозніших - їх навчальні та розвиваючі властивості.
Про причини популярності та широкого розповсюдження відеоігор, про їх позитивні сторони та можливі варіанти вирішення труднощів, з якими стикаються бібліотеки, коли вирішують забезпечити доступ до відеоігор для своїх постійних відвідувачів, йдеться у статті Білла Санвальда "Відеоігри в сучасній публічній бібліотеці США: хто, як і навіщо надає їх читачам".
Запам'ятався вислів про те, що бібліотеками зараз користуються не менше, бібліотеками користуються по-іншому. В усі часи ресурси бібліотек не обмежувалися книгами та іншими документами - у давнину в них зберігали зерно та державні акти, а сьогодні вони надають електронні видання та доступ до мережі Інтернет. Бібліотеки реагують на виклики сьогодення: відеосалони, медіатеки, Інтернет. Але із зневагою ставляться до відеоігор.
Проте деякі публічні бібліотеки Нью-Йорка, які почали надавати цей вид медіа-ресурсів, відразу відзначили живий відгук у відвідувачів. Відеоігри використовуються, перш за все, як приманка для залучення молоді до бібліотеки. Результати показують, що подібна стратегія дійсно працює, і підлітки, які спочатку прийшли в бібліотеку заради участі в змаганнях з відеоігор або щоб взяти їх додому, починають цікавитися іншими бібліотечними ресурсами.
Бібліотеки пропонують навчальні програми для маленьких дітей на допомогу батькам, підбірки фільмів, музики і книг для всієї родини. Коли ви додасте до цього колекцію відеоігор для дітей, підлітків і їх батьків, додаткові послуги вашої бібліотеки стануть воістину безцінними,- так вважають прихильники відеоігор у бібліотеках.
Жорстокість у відеоіграх - головний аргумент їхніх супротивників. Насправді, відеоігри з елементами насильства є лише малою частиною від величезної кількості ігор, що користуються популярністю користувачів, більшість з яких дорослі люди. І хоча є підстави вважати, що відеоігри з елементами насильства ведуть до зростання агресії, існує безліч доказів на користь зворотного. І один з найсерйозніших - їх навчальні та розвиваючі властивості.
Про причини популярності та широкого розповсюдження відеоігор, про їх позитивні сторони та можливі варіанти вирішення труднощів, з якими стикаються бібліотеки, коли вирішують забезпечити доступ до відеоігор для своїх постійних відвідувачів, йдеться у статті Білла Санвальда "Відеоігри в сучасній публічній бібліотеці США: хто, як і навіщо надає їх читачам".
"Палка з двома кінцями". Особисто я переконана, що відеоігри в бібліотеках не додадуть популярності книзі! А якщо це і розвиваюча чи навчальна гра, то я на боці розвиваючих книжок, особливо в приміщенні бібліотеки.
ВідповістиВидалити@Cвітлана "..не додадуть популярності книзі.."
ВідповістиВидалитиале "заманять" у бібліотеку, а далі... все в ваших руках )