Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

четвер, 17 березня 2011 р.

Відеоігри в бібліотеці

     Якщо розпочати мову про доцільність відеоігор у публічних бібліотеках, то переважна більшість моїх колег буде категорично проти. Якщо гра, то тиха, "інтелектуальна", або "ділова", або "рольова",  але аж ніякі не Покемони і "стрілялки".
     Запам'ятався вислів  про те, що бібліотеками зараз користуються не менше, бібліотеками користуються по-іншому. В усі часи ресурси бібліотек не обмежувалися книгами та іншими документами - у давнину в них зберігали зерно та державні акти, а сьогодні вони надають електронні видання та доступ до мережі Інтернет. Бібліотеки  реагують на виклики сьогодення: відеосалони, медіатеки, Інтернет. Але із зневагою ставляться до відеоігор.
     Проте  деякі публічні бібліотеки Нью-Йорка, які почали надавати цей вид медіа-ресурсів, відразу відзначили живий відгук у відвідувачів.  Відеоігри використовуються, перш за все, як приманка для залучення молоді до бібліотеки. Результати показують, що подібна стратегія дійсно працює, і підлітки, які спочатку прийшли в бібліотеку заради участі в змаганнях з відеоігор або щоб взяти їх додому, починають цікавитися іншими бібліотечними ресурсами.   
     Бібліотеки пропонують навчальні програми для маленьких дітей на допомогу батькам, підбірки  фільмів, музики і книг для всієї родини. Коли ви додасте до цього колекцію відеоігор для дітей, підлітків і їх батьків, додаткові послуги вашої бібліотеки стануть воістину безцінними,- так вважають прихильники відеоігор у бібліотеках. 
    Жорстокість у відеоіграх - головний аргумент їхніх супротивників. Насправді, відеоігри з елементами насильства є лише малою частиною від величезної кількості ігор, що користуються популярністю користувачів, більшість з яких дорослі люди. І хоча є підстави вважати, що відеоігри з елементами насильства ведуть до зростання агресії, існує безліч доказів на користь зворотного. І один з найсерйозніших - їх навчальні та розвиваючі властивості.
     Про  причини популярності та широкого розповсюдження відеоігор, про їх позитивні сторони та можливі варіанти вирішення труднощів, з якими стикаються бібліотеки, коли вирішують забезпечити доступ до відеоігор для своїх постійних відвідувачів,  йдеться у статті  Білла Санвальда  "Відеоігри в сучасній публічній бібліотеці США: хто, як і навіщо надає їх читачам".

2 коментарі:

  1. "Палка з двома кінцями". Особисто я переконана, що відеоігри в бібліотеках не додадуть популярності книзі! А якщо це і розвиваюча чи навчальна гра, то я на боці розвиваючих книжок, особливо в приміщенні бібліотеки.

    ВідповістиВидалити
  2. @Cвітлана "..не додадуть популярності книзі.."

    але "заманять" у бібліотеку, а далі... все в ваших руках )

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу