Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

пʼятницю, 21 січня 2011 р.

Перші млинці не грудкою?

      Дуже тішить, що все частіше в  You Tube можна натрапити на перші проби соціальної реклами читання. Стимулом для створення рекламних відеороликів є конкурси. У Росії, наприклад, видавництвом "ЕКСМО" був оголошений конкурс "Читать не вредно, вредно не читать".  Учні одного з ліцеїв Єкатеринбургу створили "бойовик" про читання. 
     Перше місце в конкурсі соціальної реклами читання «А молодёжь-то читает!», що у 2009-му оголошено у Пскові,  зайняв відеоролик, створений командою Псковського політехнічного інституту. Будучи абсолютно некомерційним проектом,  конкурс соціальної реклами ставив за мету просування книги і читання серед молоді.
     Організатори конкурсу, міські бібліотеки, отримали велику кількість робіт, багато з яких вразили майстерністю, нестандартним підходом до теми, відчуттям гумору. Конкурс проводився за підтримки компанії  «Компьютерный мир» та  «Справедливая Россия». Перегляньте,  

2 коментарі:

  1. Школярі, студенти, молодь читали і читатимуть завжди, більше чи менше, адже прагматичне читання (для навчання) потребує цього. А от читання рекреаційне (для себе, "потреба читати" як дихати) далеко не у кожного, на жаль... Починати треба не з молоді, а з малюків...

    ВідповістиВидалити
  2. В мене на цю тему вже майже готовий допис. Виставлю пізніше )

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу