Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 18 січня 2011 р.

"Перемагає той, хто швидше думає"

     Це одне із гасел масштабної акції "Матч за читання", що, за замислом її творців, має привернути увагу до проблеми масового зниження інтересу до книг.  Московські вулиці прикрашають плакати, на яких відомі футболісти тримають у руках не м'яч, а книгу.  Чим футболісти гірші за "военных, красивых, здоровенных"?  За читання наразі агітують і читаючі співгромадяни і не зовсім читаючі. Відчутних результатів поки не спостерігається. Напередодні Нового року закінчився благодійний проект від Влади Прокаєвої під назвою «Зірки. З книгою в серці».   Тож, колеги, чекайте на плакати, де "зірки", в тому числі так звана(ий) Монро манірно тримають у руках книги. Пані Влада планує розвішати їх у бібліотеках. Не думаю, що наміри Влади,  яка  аж ніяк не  асоціюється  з читанням  і духовним збагаченням (принаймі для неї  не це було запорукою успіху), припадуть до душі працівникам бібліотек.
      Але повернімося до "Матчу за читання".
     Зниження інтересу до читання особливо боляче б'є по книговидавцях, котрі, наважившись на кардинальні заходи, звернулись за допомогою до футболістів, тих, хто є зразком і кумиром для молоді. Попри те, що у більшості населення Росії (і України також) футболісти не асоціюються із книгами,  видавництво "Ексмо" таки пішло на цей крок. Чи послужить ця акція приверненню уваги до книг, чи змінить стереотип футболіста як недалекої, малоосвіченої людини, покаже час.

2 коментарі:

  1. Ну, футболісти теж різні бувають. От Лобановський (світла йому пам ять) зв своїм розумовим розвитком та вмінням думати і стратегічно мислити міг би дати фору і багатьом вітчизняним "професорам". Впевнена, що й читати він любив. А доктор Кличко, що вільно володіє трьома іноземними мовами (залишилося ще трохи українську підтягнути :) та захистив докторську дисертацію?

    Тому є підстави припустити, що це не найгірша реклама читання. Гірше може бути лише гламур, який вже ну аж ніяк не асоціюється ані з читанням НОРМАЛЬНОЇ літератури, ані з бібліотеками.

    ВідповістиВидалити
  2. О, скільки разів і мені спадало на думку, що кращої реклами читання, ніж брати Клички з книгами в руках, годі і придумати. Оце було б дієво! Якби наші можновладці від культури запропонували братам знятися для такої реклами, не думаю, що вони відмовилися б. А гасел тут було б! : "Читай - і стань сильним!", "Читай - і стань успішним!", "Читай різними мовами - пізнавай світ"....Але поки що якби...

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу