Дуже тішить, що все частіше в You Tube можна натрапити на перші проби соціальної реклами читання. Стимулом для створення рекламних відеороликів є конкурси. У Росії, наприклад, видавництвом "ЕКСМО" був оголошений конкурс "Читать не вредно, вредно не читать". Учні одного з ліцеїв Єкатеринбургу створили "бойовик" про читання.
Перше місце в конкурсі соціальної реклами читання «А молодёжь-то читает!», що у 2009-му оголошено у Пскові, зайняв відеоролик, створений командою Псковського політехнічного інституту. Будучи абсолютно некомерційним проектом, конкурс соціальної реклами ставив за мету просування книги і читання серед молоді.
Організатори конкурсу, міські бібліотеки, отримали велику кількість робіт, багато з яких вразили майстерністю, нестандартним підходом до теми, відчуттям гумору. Конкурс проводився за підтримки компанії «Компьютерный мир» та «Справедливая Россия». Перегляньте,
Школярі, студенти, молодь читали і читатимуть завжди, більше чи менше, адже прагматичне читання (для навчання) потребує цього. А от читання рекреаційне (для себе, "потреба читати" як дихати) далеко не у кожного, на жаль... Починати треба не з молоді, а з малюків...
ВідповістиВидалитиВ мене на цю тему вже майже готовий допис. Виставлю пізніше )
ВідповістиВидалити