Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

середу, 8 серпня 2012 р.

Проект BOOKS PEOPLE READ

В метро я часто спостерігаю за читаючими людьми. Забавно спостерігати за виразом обличчя в процесі читання.  Цікавлять і книги,  що їх читають у метро кияни. Поглядаю крадькома, адже реакція читаючого на мою увагу може бути не зовсім люб'язною.
Ось цю парочку я сфотографувала за читанням (з їх дозволу). Виставила фото на сторінці Фейсбуку, де  воно отримало чимало  "лайків". Хоча, як на мене, книга у хлопця... на любителя. Тоді ж подумалось: от би створити ще один фотоблог, де публікувати фотографії читаючих пасажирів і представляти книги, що вони читають. Подумала... Але не наважилась. До того ж створений мною блог "Воокет від бібліофлористів"  для колективного ведення так і не отримав обіцяної підтримки. Тож запрошую. Колеги, хто хоче долучитися до ведення блогу, повідомте мене (rombib@mail.ru).
На днях виявилось, що моя ідея не нова. Знайомтесь - проект BOOKS PEOPLE READ.
Усі бажаючі можуть брати в ньому участь. Можна фотографувати будь-яких людей, які читають. І будь-де. А якщо помітять і почнуть обурюватись - давати їм візитівку проекту, пояснювати ідею і просити дозволу на публікацію  фотографії.
А можна фотографувати невипадкових людей з невипадковими книгами, тобто робити постановочні фото, підбирати під книгу певний образ. Головна умова: фотографії мають бути високої якості.
Для чого такий  проект?
По-перше, це внесок в популяризацію читання і рекламу книг. По-друге, це цікаво.
За цим посиланням - відповіді на запитання щодо участі у проекті. Тут можна подати заявку на участь.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу