Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

понеділок, 30 квітня 2012 р.

32 поради для впровадження інновацій

Віце-президент корпорації  Sirsi Стівен Абрам написав 3 статті, що містять  32 поради для забезпечення впровадження інновацій у бібліотечну діяльність. Багато порад є знайомими нам, але є також і аргументи, що допомагають вийти  з тупика.
Намагатимуся їх довести до вас  в скороченому і вільному перекладі.
Поради першої статті -  від 1 до 11:
1. Кожна інновація є частиною розвитку бібліотеки
2. Звикайте жити з "досить добре",  не очікуйте досконалості
3. Проект потребує гарного управління
4 . Якщо ви вносите зміни у розклад діяльності бібліотеки, і вносите їх надто багато,  це може збити користувачів з пантелику, і вони плутатимуться
5. Потрібно ризикувати. Якщо ви боїтеся провалу, пам'ятайте, що провал - не є вашою кінцевою метою
6. Слід пам'ятати, що ланки ДНК кожної інновації - мозковий штурм, макет, побудова, Альфа, перебудова, Бета, пілотне випробування, запуск, оцінка, переробка.
7. Для тестування  інновації,  як правило, достатньо 6 користувачів
8. Якщо є прогрес - він завжди помітний. Несуттєві покращання розчиняються
9. Не чекайте 100% здійснення ваших очікувань
10. Робіть ставку на залучення  до бібліотеки некористувачів
11. 90% від бюджету проекту - на його реалізацію,  10% -  на розвиток

 Поради 12-22
12 Вийдіть за рамки своїх знань і вмінь. Поставте себе на місце різних категорій користувачів. Враховуйте рівень їх знань, навичок і вмінь.
13 Важливе значення має бренд. Брендинг послуг бібліотеки прив'язується до її назви
14. Не можна увійти в одну й ту саму річку двічі.  Будьте відкриті для нових підходів, можливо, ви ще не все освоїли
15. Погляньте на інновацію очима користувача
16. Перевірте це. Спробуйте це зробити. Спробуйте зрозуміти користувача.
17. Дотримуйтесь того, що ви обіцяєте користувачам. Не потрібно говорити одне, а робити інше...
18. Потрібно дивитись у майбутнє
19. Досліджуйте потреби користувачів. Можливо, їм потрібно зовсім інше,  а не те, що ви думаєте
20. Ніколи не слід недооцінювати користувачів
21 Визначте основну категорію користувачів для нововведеної послуги
22 Користувачі різні.  Поважайте їх різноманітність

Поради 23-32
23. Ви маєте усвідомити: для того, щоб інновації сприйнялися користувачами, потрібен час
24. Будьте відкриті для нових ідей
25. Перш ніж іти з інновацією до користувачів - переконайте у її необхідності керівництво
26. Критика має бути позитивною
27. Особи, що приймають рішення і фінансують впровадження інновацій, не аналізують статистичні дані.  Ви повинні мовою цифр переконувати їх  у важливості проекту.
28. Ваші ідеї, що не були включені в проект на його початку, можуть знадобитися по мірі його реалізації. Формуйте банк ідей
29. Якісна інновація не може коштувати дешево
30 Постійна модернізація і розширення. Адже світ не стоїть на місці
31 Навчайтесь у кращих
32 Пам'ятайте, на власних помилках вчаться.

2 коментарі:

  1. "Звикайте жити з "досить добре", не очікуйте досконалості"
    "Не чекайте 100% здійснення ваших очікувань"
    "Якісна інновація не може коштувати дешево"
    Сразу видно что советы писал маркетолог, между советов тонкая психологическая обработка - вы покупаете ненужный или малонужный продукт за большие деньги, и это должно стать нормой... по мнению продавца.

    ВідповістиВидалити
  2. Статті Стівена Абрама досить об'ємні. Я намагалась вичленити із цілого абзацу основну думку. Наприклад, до перщої приведеної вами фрази він зауважує, що ми є людьми професії, що прагнуть мати прекрасний каталог, вважають, що ми можемо організувати всі знання світу для загального вільного доступу. І коли ми вирішуємо впроваджувати нову послугу, цей фактор (прагнення досконалості) нам заважатиме. Що може привести до припинення введення інновації.
    Повно і в оригіналі читайте тут.

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу