Давайте спробуємо розібратися у цій приказці. Принаймні я знаю одного керівника, який любить цю приказку повторювати. Чого гріха таїти, певна доля правди у ній є. Реалії діяльності бібліотек у сучасних умовах мобільного і меркантильного життя ставлять більш жорсткі вимоги до ефективності співробітників і їх професіоналізму. Тож не дивно, що у керівників часто з'являється бажання звільнити чи перевести на менш відповідальну посаду працівника, навіть якщо він є дуже доброю, душевною і приємною у спілкуванні людиною. Якими б пречудовими не були особистісні якості людини, вони втрачають свою цінність, якщо колега не встигає, не прагне навчатися, не є ефективним.
Якщо поглянути з іншого боку, особистісні якості працівника є дуже важливими. Адже в професійному плані можна навчити всьому, варто лише вибрати правильний підхід. Але навчити тактовності і порядності хама і грубіяна дуже складно, якщо це взагалі можливо. При доборі фахівців оцінити його професійні якості значно легше, ніж особистісні. Так, "хороша людина" - не професія, але наскільки людина відповідає цій характеристиці, залежить дуже багато: і психологічний клімат в колективі, і злагодженість роботи відділів, і звичайно, імідж бібліотеки.
Я двадцать лет в одной библиотеке работаю. Часто приход в коллектив или уход из него даже одного человека кардинально менял микроклимат, сложившийся между коллегами. Бывало, и в "ту" и в "другую" сторону...
ВідповістиВидалитиТак что "хороший человек", конечно, не профессия, но критерий характеризующий профессионала.
Я вообще органически не выношу хамства. Если человек слабоват профессионально, я с ним буду работать, чтоб исправить ситуацию, но терпеть хама - никогда )
ВідповістиВидалитиАбсолютно согласна! Профессионализм - дело наживное, а хамство непоправимо. И в любой момент хам может испортить репутацию заведения так, что поправить будет нельзя. Вообще, среди хамов крайне редко встречаются профессионалы (хотя, как хамы-то они вполне профессиональны), а среди профессионалов - хамы. Если человек увлечён своим делом, у него нет времени кого-то унижать, подсиживать, самовыражаться за чужой счёт.
ВідповістиВидалитиХамы они же вредные люди, "втаптывающие в грязь". Втаптывающие в грязь заносчивы, подлы, самонадеянны, презрительно-снисходительны, надменны, неприятны, саркастичны, непочтительны и скрытны, они унижают, угрожают, критикуют, они ищут в людях только недостатки". Рекомендую изучать литературу, которая учит как вести себя с такими людьми :-)
ВідповістиВидалитиИз крайности в крайность... На собственном опыте знаю, "хороший человек" с отсутствием профессионализма и нежеланием/неумением учиться, это так же плохо для работы, как и хамовитый профессионал (правда, среди коллег таких не встречала, что логично для "культурных спец-тов")
ВідповістиВидалити@libElenka Желаю Вам и в будущем никогда с такими не пересекаться ). Мне встречались, к сожалению. И в культуру, бывает, попадают кадры с ее отсутствием (
Видалити