Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 17 травня 2011 р.

Порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих, або Методист у воді не тоне?

Це було вчора...


     В результаті випробовування тепломережі вода у центральну трубу була подана під великим тиском. Труба прорвала, вода миттєво заповнила  підвал і напівпідвальне приміщення    житлового будинку на вул. Полтавській 4, де знаходяться методичний, бібліографічний відділ  та адміністративні служби бібліотеки.
     Вода прибула з такою швидкістю, що фізично неможливо було повідключати від мереж і попіднімати вище усі системні блоки,  деякі з них із запізненням вихопили із води. Безнадійно зіпсовані комп'ютерні столи, вийшли з ладу деякі комп'ютери. Ми у відчаї. Насмілимося звернутися до "Бібліомосту": чи можливо нам допомогти?


А сьогодні - тренінг. Вчимося  користуватися  інструментарієм веб 2.0.
В Інтернет-центрі  Публічної бібліотеки імені Лесі Українки
 

9 коментарів:

  1. Дуже співчуваємо!!! Самі пару років тому пережили прорив каналізації,об"єм майже як у вас, тільки не води... Запах був нестерпний, повідкривали вікна і двері, а на дворі листопад. І носили ми все це відрами на вулицю у каналізаційний люк. Виглядали, як у фільмах жахів- в поліетіленових пакетах і респіраторах.А воно все прибувало і прибувало...Щоб до книг не дійшло, бігали з неймовірною швидкістю. Жах!Але бібліотекарі таки не тонуть.Тримайтеся!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за підтримку. До цього нас неоднократно підтоплювали зверху, що вдієш, житловий будинок. Сушимо, підклеюємо, причепурюємо і сподіваємось http://olga-methodlibkyiv.blogspot.com/search/label/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8

    ВідповістиВидалити
  3. щойно перекинула керівництву.. Тримайтеся!

    ВідповістиВидалити
  4. Пані Ольго, я щойно відповіла на стіні групи у ФБ. Сподіваємось, така допомога чимось Вам зарадить. Будь ласка, дайте знати!

    ВідповістиВидалити
  5. Співчуття! На жаль, теж переживали подібні лиха. Найгірше, коли гинуть книги...А компьютери - справа наживна! Тримайтесь!

    ВідповістиВидалити
  6. Галина Козаченко18 травня 2011 р. о 17:18

    Олечка!
    За одного битого двух небитых дают - во всяком случае надеюсь на это.Наши методисты передают вам всем привет, свою поддержку. Не знаем, чем можем помочь, но мысленно с вами!:):):)

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо, Галинка, спасибо всем! Уже оклемались. Сист. блоки мы спасли и принтер. Сохнет периодика, немного вздувается паркет, сырость... запахи...переживем...приобретаем иммунитет! Украинский библиотекарь должен быть стойким!
    Хуже дела с компьютерами в нашей бухгалтерии и у библиографов (

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу