... бо відразу проявляє ставлення адміністрації і колективу кожної ЦБС до такої важливої, на моє переконання, форми розвитку ініціативності, творчості, здорової конкуренції серед працівників бібліотек.
Перемога у конкурсі це завжди здорово, але це не має бути самоціллю. В ході його проведення довелося почути про різні підходи до участі в ньому. Дехто наймав для цього художника і пропонував включити у склад журі конкурсу художників, хтось залучив до участі у фотосесії своїх користувачів, аби основний елемент плаката був оригінальним, хтось використав для плакатів фрагменти зображень з Інтернету, чого за умовами, прописаними в положенні про конкурс, не слід було робити.
Лакмусом рівня нашої інформаційної доброчесності та медіаграмотності є також і оцінювання робіт. За умовами конкурсу, колектив кожної ЦБС колегіально присуджує бали (від 1 до 10) кожному із плакатів, що представлені на конкурс, крім власного.
Ознайомилась поки що із оцінками, що присудив плакатам колектив ЦБС одного з районів міста і зажурилася. І ось чому.
Стає зрозумілим, що багато колег не чули про QR-кодування оцифрованих книжок, що представлені на бібліотечних сайтах. Сканування QR-коду з мобільного телефону дає можливість легко перейти на розділ сайту, де представлена книга, та завантажити її у свій гаджет для читання.
Більше про цю технологію читайте у спеціальній публікації цього блогу.
Не усі знають, напевне, про методи перевірки зображення (картинки) на предмет його унікальності. Це один зі складових медіаграмотності бібліотекаря. Можна це зробити за допомогою Google Зображення, ввівши в пошукове вікно url адресу зображення чи завантаживши його зі свого комп'ютера, або за допомоги одного з ось таких сервісів.
Намагайтеся бути максимально об'єктивними, належно оцінивши старання, креативність та зусилля колег по створенню плакатів. Свої бали надсилайте на поштову скриньку методичного відділу до 20 вересня.
Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете
пʼятниця, 16 вересня 2016 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Популярні публікації блогу
-
Бібліотека реалізує програму розвитку через систему планування, основа якої — річний план, що дає змогу керівникові бібліотеки еф...
-
Буває, що деякі представники дорослої вікової категорії користувачів публічних бібліотек щиро обурюються, зустрівши в творах сучасної укра...
-
Цими днями в інтернет-просторі розлетілася новина про можливе скорочення чи оптимізацію закладів культури. Громадське радіо запросило на ...
-
"Бібліотеки - безпечні, різноманітні, демократичні простори. Це надійні місця. Це людські осередки в епоху штучного інтелекту". Ан...
-
Наше головне спільне завдання вистояти та перемогти агресора . Бюджет країни під час воєнного стану форм ується за дуже простим принци...
-
На сайті Національної парламентської бібліотеки України у розділі "Бібліотечному фахівцю" читаю запитання-відповідь: Яке навант...
-
У статті доцента кафедри інформаційних досліджень Копенгагенського університету Хенріка Йохумсена описується чотирипросторова модель біб...
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.