У Данії, як
і в наших бібліотеках, підлітки, як правило, не є активними користувачами
бібліотек.
Чотири публічні
бібліотеки вирішили реалізувати проект «Forever Young», де кожна бібліотека вибрала
власний шлях наближення до 14 - 20 літніх жителів свого району. Вони дали молоді можливість самостійно
вибирати та планувати послуги, якими ті хотіли би скористатися у бібліотеках. Бібліотека
Греве спочатку запросила до обговорення дівчат, в результаті якого організовано
серію п'ятничних засідань-кафе на різноманітну тематику, таку, до прикладу, як ювелірні
майстерні або перукарська справа. Вони
були оголошені за допомогою листівок і SMS повідомлень. Бібліотека Солроуд
запропонувала підліткам взяти участь у відборі у книжковому магазині книг, цікавих для них, для придбання їх до фондів бібліотеки. Коуде бібліотека провела серед підлітків SMS
голосування з вибору тем для заходів на
наступний рік. З початку
реалізації проекту Forever Young бібліотекарі переконалися, що мають діяти швидко,
коли справа доходить до напрямів і течій, цікавих для підлітків. Ефективність
цієї роботи залежить від прямого зв'язку
і оперативного реагування бібліотеки на пріоритети підлітків. Звідси
Маркетологи по роботі з підлітками радять:
1. Для залучення підлітків у бібліотеку потрібно долучити до бібліотечної роботи амбіційного підлітка в якості помічника/стажера. Це дозволить дізнатися більше про їх зацікавлення.
2. Для того, щоб дістатись до підлітків, ми маємо бути присутніми в місцях їх активності: Вконтакте, Instagram і YouTube. Відповідно до досліджень, популярність Фейсбук серед підлітків невелика, тоді як Instagram майже потроїв свою популярність.
3. Підлітки постійно шукають самоствердження. І часто соціальна активність – основне, що їм потрібно для цього. Їх фотороботи, або їх фотографії на сайті бібліотеки з рекомендаціями від них книг для читання ровесникам на сторінках бібліотеки в соцмережах - безперечно, приверне увагу і їх друзів, однолітків.
4. Переконайтеся, що ваші пропозиції відповідають їх віку і, відповідно, перевагам. Якщо ви запропонуєте 13-річному підлітку книгу чи захід, розрахований, до прикладу, на 11-літніх – ви його розчаруєте і відвернете від бібліотеки.
Маркетологи по роботі з підлітками радять:
1. Для залучення підлітків у бібліотеку потрібно долучити до бібліотечної роботи амбіційного підлітка в якості помічника/стажера. Це дозволить дізнатися більше про їх зацікавлення.
2. Для того, щоб дістатись до підлітків, ми маємо бути присутніми в місцях їх активності: Вконтакте, Instagram і YouTube. Відповідно до досліджень, популярність Фейсбук серед підлітків невелика, тоді як Instagram майже потроїв свою популярність.
3. Підлітки постійно шукають самоствердження. І часто соціальна активність – основне, що їм потрібно для цього. Їх фотороботи, або їх фотографії на сайті бібліотеки з рекомендаціями від них книг для читання ровесникам на сторінках бібліотеки в соцмережах - безперечно, приверне увагу і їх друзів, однолітків.
4. Переконайтеся, що ваші пропозиції відповідають їх віку і, відповідно, перевагам. Якщо ви запропонуєте 13-річному підлітку книгу чи захід, розрахований, до прикладу, на 11-літніх – ви його розчаруєте і відвернете від бібліотеки.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.