Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

середа, 2 січня 2013 р.

Домашнє завдання Online і бібліотеки

  
Я вже неодноразово писала про те, що в багатьох європейських бібліотеках пропонується послуга допомоги школярам у виконанні домашніх завдань. Як правило, дітям, які приходять у бібліотеку виконувати домашні завдання, допомагають волонтери. Цей бібліотечний проект користується  великим успіхом.
З червня 2009 року у Данії реалізується проект "Домашнє завдання Online", що профінансовано з соціальних резервних фондів до 2014 року. За управління та реалізацію проекту відповідають представники Міністерства у справах дітей та освіти, Агенція культури та Національна бібліотека, на базі якої здійснюється цей проект. Основною цільовою аудиторією проекту є діти та підлітки  6-10-го класів з  неблагополучних районів. В рамках проекту буде розглянута можливість включення і  студентів початкової професійної освіти.
Помічниками у виконанні домашніх завдань онлайн  є добровольці, як правило, студенти, які прагнуть допомогти школярам та отримати досвід викладання, і яким подобається вивчати та проваджувати нові технології і нові технічні можливості для навчання. Вони працюють в онлайн колл-центрі  Державної бібліотеки  в  Орхусі,  а з серпня 2012 року діє аналогічний колл-центр у Королівській бібліотеці  в Копенгагені. Крім того, є група помічників волонтерів із співробітників ІТ-фірм, яка з квітня 2012 року зареєструвалась у якості домашньої "прислуги", допомагаючи безпосередньо із власних офісів Ольборга і Оденсе.
Технічна платформа
Школярі та студенти можуть отримати допомогу у виконанні домашніх завдань з данської мови, англійської мови, математики та ін. предметів за адресою www.lektier-online.dk з понеділка по четвер кожного тижня з 16.00 до 20.00 та у неділю з 17.00 до 20.00.
Спілкування учнів та вчителів відбувається практично в реальному часі з допомогою чату, веб-камери, спільного використання файлів і цифрової дошки, де можна використовувати   інструменти для письма та для малювання. Використовується Adobe Collaboration Services, використовується також Google Docs як доповнення, так що в разі потреби  можна обмінюватися документами. Можна отримувати допомогу у виконанні домашніх завдань цілком анонімно. Для початківців пропонується відеоурок користування ресурсом.

Звичайно, оцінюючи ситуацію в нашій країні, не наважусь сказати, що такий проект у нас можливий  у найближчій перспективі.  Але, щоб там  хто не говорив, які б найпесимістичніші прогнози майбутнього бібліотеки не малював - а її роль в усі часи, в усі етапи розвитку людства очевидна.


  Якщо вам цікаві публікації цього блогу  -  приєднуйтеся до прихильників блогу у правій боковій колонці блогу (сайдбарі).

2 коментарі:

  1. Так програма діє і в американських бібліотеках. Хочу підкреслити, що бібліотекарі не виконують домашні завдання за учня, а допомагають йому, створюють умови тощо. У нас це зробити абсолютно реально. Тільки треба, щоби батьки знали, що діти після школи можуть піто до бібліотеки і робити там домашні завдання. А консультації он-лайн - далі буде :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ще 2 роки тому піднімала це питання перед колегами. Створити умови - то звичайно важливо, але й мати волонтерів-старшокласників, які добре знають предмет, ту ж математику, теж не менш важливо. Поодинокі приклади бібліотек, де діти роблять домвшні завдання є. А почати потрібно зі школи, з розмови з дирекцією. Адже деякі із старшокласників планують вступати у педагогічний. У бібліотеці зможуть пройти тест на профпридатність :). А потім - прорекламувати на батьківських зборах. Тоді дійсно це запрацює.

      Видалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу