Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 11 грудня 2012 р.

Завзятим на вигадки

     Поки збиралася опублікувати цей допис, основним матеріалом до якого є "вправи" вихідних днів, з'явилась публікація у блозі ВiblioKIS. Це щось неймовірне. Рекомендую. Заряд новорічного настрою, позитивних емоцій  від жартівливої форми подачі матеріалу і від  креативності бібліотекарів гарантовано!
     А я ж повернусь до своїх вправ.
     Масові заходи бібліотеки чи робочі засідання, як правило, передбачають "каву - брейк" або "каву - паузу" -  невелику перерву на каву-чай чи просто на відпочинок. Обговорення бібліотечного заходу із запрошеними учасниками, зустріч із друзями, чи потенційними благодійниками бібліотеки  також не обходиться без чашечки чаю. Як додати святковості зустрічі і продемонструвати повагу до гостей бібліотеки,  використавши звичайну серветку. Можна такою пелюсткою...


 або такою трояндочкою.

Думаю, такі старання не залишаться непоміченими.

2 коментарі:

  1. Пані Ольго! Дякую за майстер-клас. Для мене головне, що він не складний, доступний. На наступному заході здивуємо колег:-) А троянду я обов"язково ще дома спробую створити.
    На "Библиокис" завітала, вже всім знайомим показую, які у вас там креативні люди працюють. Мої вітання цьому колективу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. За вітання дякую )). Головна перевага в тому, що робити це не складно. Так як на першому фото - складає серветки моя колега. Побачила - вдома відтворила. А як трояндочку згорнути - вже й не пам'ятаю, де побачила. Маленькі дрібнички - маленькі приємності :)

      Видалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу