Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

четвер, 12 січня 2012 р.

Забронюйте... бібліотекаря!

      На сайті Fredericia бібліотеки з'явилось оголошення  про те, що користувачі через сайт бібліотеки можуть забронювати не лише потрібні книги, чи інший інформаційний ресурс, але й... бібліотекаря. На визначений час. Для бесіди з потрібного вам питання чи індивідуальної консультації. Послуга безоплатна.
     На майбутнє бібліотека планує розвивати цю послугу, що буде називатися "Книга "Бібліотекар"". Ця послуга призначена для людей, котрі хочуть, щоб бібліотекар приділив їм  досить часу для більш глибокого вивчення та допомоги у вирішенні їх проблем.
     Сайт повідомляє: "Можливо, вам потрібна допомога в пошуку матеріалів для виконання професійних обов'язків? Можливо, вам потрібно знайти додаткові матеріали для реалізації вашого проекту чи хоббі, що потребує особливого підходу? Ми дійсно зможемо допомогти вам, якщо ви потребуєте додаткового часу понад той, що потрібен для виконання  звичайних запитів".
    Нова послуга призначена і для тих, хто потребує допомоги в пошуку публічної інформації через Інтернет. Все більше і більше державних служб функціонують на основі самообслуговування  і саме бібліотека є тим місцем, де можна  отримати  інструкції.
  В реєстраційному вікні на сайті бібліотеки www.fredericiabib.dk / bookbib пропонується зазначати, з якою метою користувач бронює бібліотекаря. 

2 коментарі:

  1. Неможу ніяк знайти Ваші контакти. Прошу написати нам на адресу creativlib@gmail.com проект "Творчість і Бібліотека" (www.crealib.org.ua)

    ВідповістиВидалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу