Якщо потрібна користувачеві книга відсутня у бібліотечному фонді, бібліотека пропонує заповнити форму на сайті бібліотеки, куди вписати автора та назву, чи тему потрібного видання для подальшого придбання його у книжковому магазині. Термін виконання замовлення з наступного після подачі заявки дня і до 2-х тижнів. Якщо понад цей термін бібліотека не сповістила користувача про надходження книги, значить замовлення не буде виконано. Бібліотека зауважує "Будь-ласка, зрозумійте, ми не можемо виконати всі побажання".
Послуга доставки. Її бібліотека пропонує для дуже зайнятих людей, які мають гостру потребу в літературі, але не мають часу для відвідування бібліотеки. Також пропонується зареєструватись та заповнити відповідну форму на сайті бібліотеки, зазначити адресу, і необхідне видання надсилається поштою. Поштові витрати (від 85 центів, в залежності від ваги). Повернення літератури може бути зроблено особисто або поштою. Відшкодування витрат бібліотеки на оплату поштових послуг здійснюється через аккаунт користувача, або під час повернення книги у бібліотеку.
Мобільна книжкова служба. Ця послуга надається за допомоги баварського Червоного Хреста та волонтерів для людей похилого віку, людям із слабким здоров'ям та з фізичними обмеженнями, які не можуть самостійно відвідати бібліотеку. Мобільна сервісна служба один раз на місяць доставляє книги, в тому числі і книги з друком великими літерами, аудіозаписи художніх творів, ін. додому, а також у будинки престарілих. Замовити цю послугу можна, зареєструвавшись за спеціальною формою на сайті бібліотеки, або зателефонувавши. (Ми це робимо, але цю послугу потрібно рекламувати, зокрема, через сайт).
Бестселер - без черги. Як правило, не всі погоджуються місяцями чекати, поки підійде черга на отримання нашумівшого бестселеру. Список бестселерів і черга на них виставлені на сайті бібліотеки. В доповнення до наявних для вільного користування примірників книги, бібліотека пропонує додаткові екземпляри, але платно. Послуга коштує 3 євро, але таку жадану для вас книгу ви отримаєте поза чергою і негайно.
Інформаційна служба. Цей розділ сайту пропонує абонентам індивідуальної інформації варіанти Info-Service. До інформаційної служби можна увійти за своїм читацьким квитком і вибрати пропоновані варіанти: новини з бібліотеки. Розсилка; інформація про нові надходження за темою, що цікавить користувача; повідомлення про надходження замовлень; нагадування про термін повернення літератури.
Також на сайті є посилання на портал форуму для людей, яких об'єднує любов до книг і читання, де вони можуть поділитися своїми думками і враженнями, обмінятися інформацією про ексклюзивні події, зустрічі з популярними авторами.
Інформація для книголюбів (Lovelybooks) - вміщує інформацію про кращих, найбільш запитуваних німецьких і зарубіжних авторів і про книги всіх категорій і жанрів, що є у фонді бібліотеки.
Інформація для книголюбів (Lovelybooks) - вміщує інформацію про кращих, найбільш запитуваних німецьких і зарубіжних авторів і про книги всіх категорій і жанрів, що є у фонді бібліотеки.
Послуга оренди зали. Пропонується для оренди приміщення 60 м ² на термін від 1 / 2 до 4-х днів за неймовірну, як для нас, ціну від € 330 до € 750.
Віртуальне літературне кафе пропонує читання найсвіжіших газет і журналів в Інтернеті. Для цього пропонується набрати назву газети на абетковій електронній клавіатурі.
Що із вищеназваного можемо запровадити ми?
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.