Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 21 вересня 2010 р.

Посміхнись, методисте!

Ось так, готувались відділом до нашого професійного свята, хотіли розвеселити колег сценкою, сюжет якої нахабно списали з чужого сценарію  (не судіть строго!), переклали українською мовою,  але... плани змінились. Не пропадати ж добру. Може, хто використає. Сальєрі в цій сценці - завідуючий філією, а Моцарт - методист. А далі - "майже класика".

Сальєрі: Немає правди на землі,

Нема її й на небі:
Переконань ніяких тут не треба.
З любов’ю я до храму знань родився,
Й тоді уже леліяв я надію
Свою здійснити заповітну мрію.
Творити став,
Про славу я не думав.
Чи ж мав я щастя?
Я насолоджувався працею своєю,
У читачів повагу мав велику.
Та методист життя мені струїв!
То плани вимагає, а то звіти,
То інновації впроваджуй, то слідкуй
За виконанням плану, й тільки спробуй
ти цифри ті пустить на самоплив!
Де ж правота?
Ці остогидлі цифри
Лишають мене радощів труда!

Моцарт: Не в гуморі, я бачу, нині ви
Та все ж прийдеться вам мене послухать,
Не сплю я уже декілька ночей
і в голові моїй вже парочка ідей.
Сьогодні їх я записав і ними марю,
Бо прагну використати для семінару.
То ж вашу думку я хотів почути.

Сальєрі: Ні, я противитись не можу волі
Моєї долі.
Я вибраний, щоб зупинить його,
Або ж  усі ми пропадемо!
(дістає пляшечку)
Ось, ось вона - отрута:
Осьмнадцять років при мені вона.
-"За щирий наш союз! Що ж, вип’ємо вина?"

Моцарт: Вино хороше. Вже мене дістало.
Та дам тобі пораду я просту:
Всіх методистів не отруїш.

Сальєрі: Він знає все!

Моцарт: Чогось лукавиш ти, мій брате,
Ти думаєш, померти я повинен.
Стелаж одного разу впав на мене,
І пачки книг на голову кидали.
Та звик до всього я,
І до мишей, заражених чумою,
По кабінету бігають моєму.
О так, згадати є що
За стільки послужних років
На цій посаді, будь вона не ладна,
Хотів мене прикінчить кожен п’ятий
Зав. відділом. Притому
І не лише отруєним вином.
Як бачиш, я живий,
Служу я вам.
Що методисту 200 грам?
Було, що і Кураре підсипали
В одному із районних філіалів.
Без сумніву, я славу мав!
Слабію...
(падає), та вам завдання дав:
Запам’ятаєш ти навік, народе мій,
Останній заповітний звіт річний!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу