Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

неділю, 10 вересня 2017 р.

Моя бібліотека

З 15-го по 25-е вересня відбуватиметься голосування за три кращі рекламні ролики, що створені бібліотеками Києва у рамках загальноміського конкурсу "Моя бібліотека". Перші ролики вже почали з'являтися у соціальних мережах, адже усім цікаво, якою ж буде реакція на ці творчі роботи. Пропоную переглянути відеоролик, створений працівниками Публічної бібліотеки імені Лесі Українки (за сприяння користувачів).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу