Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 1 листопада 2016 р.

В аптечку швидкої моральної допомоги :)


У кожного в житті, в професійній діяльності бувають непрості періоди випробувань, коли буквально опускаються руки. Якщо маєте справжніх друзів, вони обов’язково відчують ваш стан, навіть на відстані. І допоможуть порадою, гумором, мудрим словом.
Завдяки друзям я поповнила свою аптечку швидкої моральної допомоги ось цими 20-ма цитатами  юриста Харві Спектера, героя американського серіалу Форс-мажориДілюся з вами. Оптимістично, еге ж?
1. "Коли вас приперли до стінки, просто зламайте її під три чорти"
2. "У вас ЗАВЖДИ є вибір"
3. "Ви робите, що говорять, або вас пристрелять. Правильно? Неправильно! Ви берете в руку гармату, потім ви дістаєте гармату побільше, потім ви відповідаєте на їх блеф і робите ще 146 інших ходів "
4. "Єдине місце, де Успіх йде перед Роботою, це словник" *Англійською "S" (Success-Успіх) йде до "W" (Work-Робота)
5. "97% людей, які здалися, працюють на 3%, які ніколи не здаються"
6. "Будь-хто може робити мою роботу, але мною не може бути ніхто"
7. "Працювати потрібно до тих пір, поки вам не доведеться більше представлятися"
8. "Переможці не виправдовуються, коли їх опоненти ведуть у грі"
9. "У мене немає мрії, у мене є мета"
10. "Я вірю в наполегливу працю, я не заграю з удачею»
11. "Я не шукаю удачу, я роблю свою власну»
12. "Це станеться, тому що я зроблю, щоб це відбулося"
13. "Хочете змінити життя, змініть спосіб мислення"
14. "У житті всього два правила: 1. Ніколи не здавайся 2. Завжди пам'ятай 1-е правило "
15. "Ніколи не відмовляйся від того, про що ти не можеш не думати кожен день"
16. "Ви ніколи не виграєте по-крупному, якщо будете тільки мінімізувати втрати"
17. "В цьому різниця між нами: ви хочете втратити мінімум, я хочу отримати максимум"
18. "Не підвищуйте голос. Приводьте кращі аргументи"
19. "Якщо ви напишете  хіт, то заспіваєте його не один раз"
20. "Нехай ненавидять, головне щоб ім'я правильно вимовляли"

Ну і бонус на завершення:
"Час безкоштовний, але він безцінний. Ви не можете ним володіти, але ви можете його використовувати. Ви не можете його утримати, але можете його провести. Втративши його, ви ніколи його не повернете".


Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу