Ще раз повторю банальну істину, що сила бібліотеки - у партнерстві (найнесподіванішому).
Як можна співпрацювати з найближчою перукарнею (а їх нині – на кожному кроці)?
Правильно, через організацію у бібліотеці майстер-класів для молоді зі спорудження зачісок, різних премудростей догляду за волоссям, з інформаційним супроводом бібліотеки.
А може бути і такий дієвий спосіб залучення до читання маленьких відвідувачів перукарень. Посиланням на цей матеріал поділилася зі мною колега з Єрусалиму.
Перукарня «Фуллер Кат» штату Мічіган знижує ціну на послуги тим дітям, котрі читають вголос під час стрижки.
Ті два батьківські долари, що діти економлять таким чином під час стрижки, перукар повертає прямо у їх кишеньки.
А що читають діти у цій перукарні? Завідувач закладу каже, що героями усіх книг є позитивні персонажі афро-американців – космонавтів, спортсменів чи письменників. Таких книжок у перукарні до 100 назв.
Цей хлопчик читає про Президента Обаму.
Задоволені такою подвійною користю від відвідування перукарні батьки долучилися до збору книг і піару цієї послуги серед інших батьків. Важливо і те, що зовсім маленькі дітки, які не вміють читати, побачивши книжку в руках старшої дитини і почувши історію з вуст цієї дитини - самі тягнуться до книжки.
А ще така практика вселяє впевненість у дітей, котрі бояться чи соромляться читати вголос.
Бібліотеки для дітей, спробуйте, укладіть угоду про співпрацю. Організуйте у перукарні бібліотечну полицю, а у себе – відповідні рекламні матеріали. Це добавить перукарні відвідувачів, а нам – читачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.