Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

понеділок, 7 грудня 2015 р.

З чого починається бібліотека

Вже давно нікого із нас не потрібно переконувати у тому, що інформаційна зона – візитівка кожної бібліотеки, з якої, власне, вона починається. Більше того, сьогодні ми мріємо про інформаційні відео зони, для яких, звісно, потрібне спеціальне устаткування і програмне забезпечення.
Уявіть собі красивий фон плазми у вестибюлі бібліотеки з її назвою і логотипом, календар заходів. В окремій зоні – оперативна, актуальна інформація рядком, що пробігає. Наприклад, про нові надходження, про нову послугу, про зміни в режимі роботи і т.п.
Періодичне включення фоторепортажів з останніх заходів, або рекламних
роликів про послуги бібліотеки.
Тематичні заставки, де виводиться соціально-важлива інформація для певних груп населення, інформація про культурне життя столиці…
Навіть знаємо, у кого можна придбати таке устаткування. (SpinetiX–провідний світовий виробник устаткування і ПЗ для створення інформаційних зон (Digital Signage).
Але поки що ми маємо обходитися звичайними паперовими стендами, тематичними папками публікацій з періодичних видань і роздруківок з мережі Інтернет, прес-релізами і т.п.
Проте який масив важливої інформації через ці стенди доносять до своїх користувачів працівники бібліотек!
Перераховувати не буду. Подивіться на прикладі ЦРБ ім. П.Тичини ЦБС Дніпровського району. 

 






2 коментарі:

  1. Інформаційна зона бібліотеці, безумовно, потрібна. Але іноді вона виявляється дещо перевантаженою, що сприймається користувачем як інформаційний шум. Виникає питання: як зберегти баланс між вичерпною інформацією і її ефективністю.
    Наприклад, одним з вдалих прийомів привернення уваги сьогодні є використання рукописних оголошень - чи то на папері, чи на дошці крейдою. Може в когось є ще якісь "секретики"?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перевантаження, це якщо щось зайве. А сьогодні різні категорії населення потребують вирішення гострих соціальних проблем: учасники АТО ВПО, по субсидіях, песійна реформа і т.д. Раніше обходилися 3-5 конволют, а сьогодні pf десяток. Частіше всього користувачі потребують інформацію, що її можна взяти із собою. Тож колеги готують інформаційні листки, пам'ятки

      Видалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу