Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

неділя, 13 липня 2014 р.

ІТ-підтримка малого бізнесу

          Сьогодні наші зболені душі найбільше прагнуть мирного життя. Трагічні події на сході країни кардинально змінили наші життєві й професійні пріоритети. Хоч і дуже важко перемикатися на професійне, проте, прагнення гарного майбутнього для України  допомагає в пошуку шляхів до нього.
З приємністю прочитала про те, що наша країна входить в ТОП-10 країн-лідерів в сфері розробок програмного забезпечення.
А отже, невдовзі нас чекає цифровий прорив у всіх сферах життєдіяльності. Дуже сподіваюся, що бібліотеки не будуть осторонь цього процесу. Наведу один із прикладів для наслідування.
Впродовж осені 2013 року публічні бібліотеки майже всіх муніципалітетів Данії надали допомогу 7000 малих підприємств і об’єднань для запровадження у них електронного самообслуговування. Багато з них дізналися, як отримати цифровий підпис і електронну  поштову скриньку, подати звітність з ПДВ, звіт з єдиного соцвнеску і т.п.
Данський уряд працює на реалізацію стратегії електронного урядування 2011-2015 у співпраці з регіонами та муніципалітетами. Мета стратегії полягає у переведенні  взаємодії громадян, підприємств та державних органів у цифрову форму. Згідно стратегії, всі підприємства та організації зобов'язані були до 1 листопада 2013 створити власну електронну  поштову скриньку для отримання від державних органів кореспонденції.
Чимало малих підприємства не були знайомі з використанням Інтернету та електронної звітності. Необхідною умовою для реалізації завдання було забезпечення доступної допомоги для тих, хто важко адаптується до заміни паперової звітності електронною через мережу Інтернет. Тому Данський Бізнес-центр об'єднав свої зусилля з данською  агенцією культури для отримання від бібліотек гарантованої ІТ допомоги для невеликих бізнес-підприємств.
Данський Бізнес-центр восени провів навчання для співробітників бібліотек, які взяли на себе роль ІТ керівників для підприємств. Центр спільно з Данською агенцією культури очолив національну маркетингову службу та створив мережу, куди увійшли усі зацікавлені в реалізації проекту.  Агенція культури надала скромну субсидію для бібліотек-учасниць.
Докладені восени 2013 року основні зусилля, коли наявність електронної скриньки для повідомлень стала для підприємств малого бізнесу обов’язковою, дали наступні результати:
• Загалом, проект виправдав очікування. Данський Бізнес-центр, а також бібліотеки вважають його успішним.
• Бібліотечні ІТ керівники  напружено працювали. Вони зіткнулися з низкою проблем. Наприклад, деякі ІТ-рішення були не особливо зручні для підприємців, і багато підприємств відтягували перехід на електронну звітність, в результаті чого бібліотеки отримали велике навантаження протягом декількох останніх тижнів, що передували 1 листопада.
• Бібліотеки надали професійну допомогу. 85% користувачів послуг були задоволені ІТ допомогою.
• Співробітники бібліотек здобули нові навички.
• Бібліотеки зустріли нову групу користувачів. Більшість тих, хто отримав допомогу,  не користувалися бібліотеками раніше.
За час реалізації проекту бібліотеки вирішували соціальне завдання і тим самим отримали значний авторитет у державному секторі, а також комунальній сфері.  Вони розширили коло нових партнерів, не в останню чергу серед тих власників бізнесу та об’єднань, які отримали допомогу від  бібліотеки.
Проект продовжує розвиток одночасно з появою нових ІТ-рішень, що стають обов'язковими, і нових підприємств. А бібліотеки прагнуть постійно розвивати компетенції в цій сфері.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу