У норвезьких бібліотеках статистика використовується не лише як інструмент планування та прийняття управлінських рішень. Бібліотеки використовують статистику для оцінки ефективності різних заходів. Можливість звітувати за різними статистичними параметрами діяльності іде бібліотекам на користь.
До прикладу, статистика користувачів і зміни у її динаміці дає змогу дослідити, чи вірні користувачі своїй бібліотеці, чи поміняли її на іншу (єдиний інформаційний простір бібліотек Норвегії, єдина електронна база користувачів дає змогу легко це відслідковувати). Який відсоток від загальної кількості виданих матеріалів становлять матеріали, видані молоді віком 11-16 років та 17-25 років. Який відсоток книг прочитано хлопчиками. Яка книга є, до прикладу, найпопулярнішою у хлопчиків. Ці дані використовуються в проектній діяльності бібліотек.
А ще на основі статистики вибудовуються рейтинги книг у відповідності до кількості їх видач. За посиланнями, наведеними нижче, ви можете переглянути топ книг із фондів норвезьких бібліотек за останні 6 місяців:
100 книг, найбільш запитуваних дітьми, 100 книг, найбільш запитуваних дорослими, 100 найактивніших читачів, та загальну статистику документовидачі.
Звичайно, до рівня впровадження нових інформаційно-комп'ютерних технологій норвезькими бібліотеками нам як до неба, але вищенаведені рейтинги "сотня кращих" і ми можемо визначити. Розмістити інформацію на сайті та в інформаційній зоні бібліотеки, в найближчих навчальних закладах та ін. установах.
Якщо вам цікаві публікації цього блогу - приєднуйтеся до прихильників блогу у правій боковій колонці блогу (сайдбарі).
Якщо вам цікаві публікації цього блогу - приєднуйтеся до прихильників блогу у правій боковій колонці блогу (сайдбарі).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.