Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

вівторок, 13 листопада 2012 р.

Вміння дивувати

Як залучити до бібліотеки та зберегти читача? Професіонали радять постійно працювати для підтримки власної репутації, розширювати сфери впливу бібліотеки, знаходити можливості і способи постійно дивувати своїх читачів.
Звичайний полудень у київській публічній бібліотеці імені Петра Панча. Найповажніша категорія користувачів насолоджується тимчасовим затишшям у бібліотеці, адже студенти 3-х вишів, що також полюбляють бібліотеку, о цій порі на заняттях.
З екрану телевізора тихо ллється відеорозповідь про останні події в житті бібліотеки, про зустрічі з цікавими авторами і артистами, успішними людьми - читачами бібліотеки. Бібліотека пишається ними. Про це свідчить дбайливо оформлений стенд у холі бібліотеки. Горда бібліотека і тим, що свого часу її постійними читачами були  відомі і славетні українці, як от Микола Амосов. Всі вони записані у книгу історії бібліотеки.
 Поділитися своєю радістю приходять читачі в наурочистіші миті свого життя, як от ці пари.









Вигідне місцезнаходження бібліотеки на одній із центральних вулиць сприяє її велелюдності. Щоб привернути увагу перехожих, бібліотека використовує свої вітрини.


 Постійним читачам бібліотека вміє готувати сюрпризи. Нещодавно була виставка  літальних апаратів другої світової війни (мініатюрні копії із власної колекції читача бібліотеки Вдовіна В.Г.), а наразі  експонується виставка знайомих нам з дитинства годинників

Ось на цьому колажі ви можете переглянути фрагменти виставки.

Чим дивує бібліотека любителів книжкових новинок. Ось таким стелажем з подарованою читачами новою літературою.
Відкритий доступ до фондів супроводжують інформаційні листки про визнані рейтингові літературні твори. Практикують у цій бібліотеці і "самопрезентування" кожної книги з виставки, коли до обкладинки прикріплюється коротке повідомлення (анотація) про неї, що спонукає до прочитання.
Часто причиною гальмування розвитку бібліотек, перетворення їх на сучасні і популярні у населення культурно-інформаційні центри вважається відсутність у їх штатах молодих, активних і творчих співробітників. Колектив цієї бібліотеки не віднесеш до розряду молодого покоління. Але вони є активними і креативними, здатними до сприйняття і впровадження новацій. Із-за причини обмеженого фінансування на розвиток нових інформаційних технологій бібліотека має наразі лише один комп'ютер з доступом до мережі Інтернет, що допомагає не лише в довідково-інформаційному обслуговуванні користувачів, а й у представленні бібліотеки та її послуг у віртуальному середовищі. Бібліотекар Недбайло Наталія Іванівна відноситься до покоління третього віку. Та завдяки її старанням і підтримці колективу створено блог бібліотеки, який вони поки що не афішують, бо продовжують працювати над його удосконаленням. Наталія Іванівна вивчила програму відеомонтажу, створює відеороботи про найцікавіші творчі акції та зустрічі, що відбуваються у бібліотеці.
І, звичайно, вражає доброзичлива, домашня атмосфера бібліотеки в центрі столиці. Недаремно тут зацвітають такі  неймовірно красиві квіти.




Якщо вам цікаві публікації цього блогу  -  приєднуйтеся до прихильників блогу у правій боковій колонці блогу (сайдбарі). 

5 коментарів:

  1. Вітання колективу цієї бібліотеки! Справді, так радієш, коли зустрічаєш небайдужих людей у нашій справі! Весільне молоде подружжя просто так не вирішило б прийти сюди в свій урочистий день...Олю, спасибі за поширення такої позитивної інформації.

    ВідповістиВидалити
  2. Знаєте, Олю, прочитала вашу замальовку про цю прекрасну бібліотеку і, неначе побувала там..Так затишно..І хочеться додати, що справа не у віці бібліотекаря, а як правильно ви підмітили - у відданості своїй професії і креативності. І допоки є такі пані-бібліотекарі, бібліотеки будуть існувати!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Маю ще чимало матеріалу про бібліотеки Голосіївського району. Тож чекайте продовження "бібліосеріалу" :)

    ВідповістиВидалити
  4. Большое спасибо Вам, Ольга, за прекрасный материал.
    Я являюсь уже много лет читателем этой библиотеки, и не перестаю удивляться с какой любовью, заботой и вниманием работники библиотека относятся к нам, читателям.
    Это уникальная библиотека. Самое главное достоинство библиотеки – это ее сотрудники. Они всегда рады помочь каждому, кто сюда приходит. Здесь постоянно проходят музыкальные и литературные вечера, замечательные творческие выставки. Сотрудники всегда готовы поделиться своим опытом и знаниями с читателями.
    Я очень рада, что являюсь читателем именно этой библиотеки и хочу сказать большое спасибо всем библиотекарям за работу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Вікторіє. Немає нічого кращого для бібліотекарів, як вдячні слова читачів і гарні відгуки про бібліотеку. А як це гріє душу методиста! Дякую Вам!

      Видалити

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу