Щодня очікую на свій маршрутний транспорт біля кавового ларьочка. Його і ларьком то з натяжкою можна назвати: куточок в одному з київських пластикових мафів, часто "прикрашених" вуличним "артом" площею метр квадратний із ввічливим, привітним продавцем напоїв. Дивовижно, як на такій площі вміщується весь той асортимент, що пропонує ларьок?
Увагу привертають маркетингові фішки цієї точки. По-перше, підвішена кава. Підвішена кава – це давня італійська традиція. Тамтешні гості кав`ярень
часто купували дві кави, випиваючи при цьому тільки одну. Іншу бармен
записував собі на дошку для випадкового небагатого відвідувача. Для такої благодійної кави тут передбачена спеціальна банка, куди можна опустити пару гривень.
Друга фішка - ЗНИЖКА ЗА ЗНАННЯ. У коробці, обклеєній зображеннями Ейнштейна, знаходяться папірці із запитаннями. Дістаєте, даєте правильну відповідь, - і знижка на каву гарантована.
Така у мене звичка - все, що зацікавило, "приміряти" на своє бібліотечне. А ви уже примірили?
Ідея - просто у захваті!
ВідповістиВидалитиБуде можливість - обов"язково застосую!