Допис цей як
реакція на полеміку в мережі Facebook щодо міри озеленення наших
бібліотек. Зачепили там і тему котів. Зелень - також ресурс бібліотеки.
Головне – правильно і мудро ним розпорядитися.
Отже – про вазони
:)
У Роттердамській
школі менеджменту для студентів та співробітників бібліотека пропонує невелику
кількість кімнатних рослин, які "позичальники" можуть забрати до
своїх будинків або офісів. Послуга була ініційована командою, яка відповідає за місію "Сила
для позитивних змін".
Відвідувачам
пропонується взяти рослину безплатно, але також запрошує пожертвувати рослини
для інших, щоб насолодитися і збільшити різноманітність рослин на полицях. Бібліотека
кімнатних рослин - це хороший спосіб заохотити відвідувачів робити цей світ трохи кращим. Адже доведено,
що рослини в офісі підвищують щастя і продуктивність. Хто з цим посперечається?
Усім зацікавленим
проектом показують невелику історію про колібрі.
"Одного разу в лісі трапилася страшна пожежа. Потрапивши в цей жах, розгублені тварини отетеріло спостерігали, як вогонь пожирає їх зелені будиночки.
Тільки маленька пташка тріпотіла над ними і, набираючи в дзьобик по декілька крапель
води, намагалася погасити вогонь. Через деякий час слон не витримав і сказав: -
Колібрі! Це ж божевілля! Думаєш, можна погасити пожежу кількома краплями води?
- Ні, - відповіла птаха. - Але я роблю все, що можу "- розповідає казка
американських індіанців. Звідси
В умовах публічної
бібліотеки - окремий куток з рослинами + полиця з книжками про їх догляд – нова
послуга бібліотеки.
А тепер про котів.
Якщо про таке
явище як бібліотечний кіт внесено статтю до Вікіпедії, - нема чого хіхікати. Копіювати
сюди не буду. Просто прочитайте статтю в перекладі Гугла.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.